Nestlés premier

Samla burklock och få en premie... Ja, det är ju Nestlé barnmats stora kampanj nu. Jag har samlat och samlat och samlat... Och så loggade jag in för att se vad man kunde få...

Jag har ju tidigare samlat på mig en Lamaze-älg från Libero och liknande, så jag hade rätt höga förväntningar... Men jag säger er bara en sak: Det var bara massa skräp!

För 20 barnmatsburkar får man ladda hem en gratis film från cdon... Och för 30 burkar så får man en enfärgad body i endera ljusgrisrosa eller ljusurtvättadblå (finns bara i strl 74 & 80 så barnet får inte vara större än så)... Så finns det fotobok eller kalendrar om man skulle köpa ännu mer barnmat under perioden...

Jag började samla på mig koder långt innan de släppte vilka grejer man kunde få, så jag tänker inte kasta mina nu utan är några poäng från en body som jag sniket tänker beställa. Men jag vill bara säga att jag är besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0