För tre år sedan...

För tre år sedan hade jag skrattat om någon berättat för mig hur mitt liv skulle se ut idag...

Inte skulle väl JAG skaffa barn, gifta mig och köpa hus på skånes landsbygd? Noway! Jag hade andra planer!

Men så dök HAN upp i livet. Den där personen som plötsligt ställer saker på sin plats... Den där personen som man inte egentligen visste att man väntade på, men när HAN väl är där så vet man säkert att det var precis vad man gjorde...

HAN som driver en till vansinne varje dag, men som sedan kan göra allt bra igen med en enda liten kyss. HAN som man inte är blyg för... Som sett alla ens dåliga sidor men ändå älskar och vårdar en ömt.

HAN som man skaffar barn med. HAN som är den underbaraste pappan på jorden.

HAN.
Min HAN. Min MAN.


Tack för att du finns!


Kommentarer
Postat av: Amy

Naw,så sött. Men visst har du hittat en bra karl, det tycker vi nog alla :-)

2011-03-28 @ 14:03:23
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0