Dagen

Vi gick och gick... Trevligt att röra på sig lite även om det mest innebar massa folk som stirrade sint. Men men... Nu är det avklarat.

Väl nere i tivoliparken övergick hela grejen till nåt feministgrejs, men min make kom lägligt så vi gick en bit bort och matade ankor istället medan de propagerade om systerskap "upp till kamp" och sånt som jag inte håller med om. Sen bjöds det på fika, men Alice hade gjort stora A i blöjan så vi gick till bilen och körde hem istället... Med ett snabbt stopp på Max för middag.

Jag vet att vår policy hemma är att bara äta snabbmat en gång/månad, men varken jag eller Johan kände för att ställa oss och kocka när vi kom hem. Var rätt skönt att pressa i sig en burgare istället.

Nu leker Johan och Alice vilt i vardagsrummet... Jag hör små tjut och snabba små hjul som rullar över golvet och en pappa som titt som tätt tjuter "NEJ, ALICE, AJ-AJ!" :) Får väl gå och styra upp det hela...

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0