Dag 7: Lättja

Lathet, likgiltighet eller passivitet... Jajjemen! Jag är en lat, likgiltig och allmänt lättjad person!

Jag är en av alla de människor som kan ropa på maken för att jag inte når fjärrkontrollen till tvn... Jag kunde inte bry mig mindre om Libyen, Tunisien eller naturkatastroferna i Australien eller Zeeland (och vadå "Nya"... Det är ju skitgammalt!)... Jag skiter i vilket.

Jag bryr mig inte, jag orkar inte ens skriva mer om lättja.

Jag har gjort mig skyldig till dödssynd nummer sju: Lättja

Kort sammanfattat har jag gjort mig skyldig till sju av sju. Bra gjort. Jag kommer enligt tradition därför att få sitta i en kittel med kokande olja medan mina lemmar krossas av ett stort hjul... Sen bli insmord med eld och svavel innan ett bad i iskallt vatten väntar. Sen ska jag styckas levande och kastas i en ormgrop, men inte innan jag ätit råttor, paddor och ormar - kort sagt - jag ska få åka på en spa-resa till Thailand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0