Bilder!

Har äntligen brottats färdigt med min mobil och lagt över bilderna i datorn... Ska skaffa ny telefon innan året är slut - det är ett löfte - för denna är verkligen kass!

Här kommer iaf veckans skörd av mobilbilder:


Johan och Mika gör vårfint ute på gården...


Alice leker med lego på Andy's lekland


Alice och Thyra(s nacke) på Andy's


Äter äpple


Haha... Hur hände detta!? Julklapp... Nilla som tycker SÅ mycket om Hello Kitty...??
Men jag måste erkänna att dressen är extremt mjuk och mysig... Men... mmmmmm
Bjuder er som känner mig på denna bilden. Antar att ni har roligt nu va?
*Morr*


Middagen... Fiskpaket i ugnen... Mycket gott! Men seriöst - vad är inte gott om det fått koka i riktigt smör?


Det rosa ni skymtar där inne... Det är min dotter som precis anlänt till öppna förskolan!
Cykelvagnen är årets bästa inköp... Värd varenda krona!



Måste ju skriva om lördagen också! Glömt det helt! Såg bilden hos Michelle så jag får väl nämna det här också...

Det blev impulsmiddagsbjudning i Lyngsjö minsann... Åtta vuxna och tre bebisar. Eller två bebisar, för Alice somnade strax innan gästerna kom och vaknade helt ovetande dagen efter.

Johan kockade ihop en fläskfilégryta med timjan- och vitlöksrostad klyftpotatis och en väldans massa dricka... Sen frossades det snacks till melodifestivalen (även om vi traggade tillräckligt för att missa 90% av programmet).

Vill härmed passa på att tacka våra gäster för en underbart trevlig kväll!

Vill även tacka Anna! För koderna till Nestlé... Jag har nu kommit upp i önskat antal och beställt det jag tänkte... Och som svar på frågan som du skickade med koderna: Jag vet inte, har inte vågat kolla än! :P

Mammafika på onsdag nästa vecka (den 23/3)... Någon som vill haka på oss?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Vi ska nog me köpa en cykelvagn, vad gick er loss på? Fanns de ingen i rosa ;)



Du en annan sak, kommer du ta med din egen åkpåse, annars har jag två i fleece som funkar perfekt nu när våren är på ingång. Har ju även fotsack till vagnen.

2011-03-16 @ 22:06:51
URL: http://ljuvt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0