Vad som händer nu

Min kära svärfar gick och fick en hjärtinfarkt mitt i sommarstressen, så nu står allt stilla och håller andan. Många av mina släktingar har smsat och ringt för att få veta hur det är med honom och hur vi nu gör med vår midsommarresa så jag säger det här en gång för alla:

Jag vet inte. Han lever och ligger inlagd och imorgon ska de se vad de ska göra. Självklart stannar vi hemma över midsommar om läget är fortsatt osäkert, men som sagt så vet vi inte nu och jag får återkomma ang midsommar till er allihopa - det blir lite "ring inte mig, jag ringer er!"


Kommentarer
Postat av: moster moa av den bästa sorten ;)

Jag hoppas av HELA mitt hjärta att han ska bli bra !!!!!!!!!!!!!!!

krya Lasse !!!!!!

2011-06-19 @ 21:03:03
URL: http://blogg.passagen.se/mostermoa
Postat av: Amy

Jag o Hannah hälsar och hoppas att far/svärfar/farfar kryar på sig snarast! Hoppas ert midsommarfirande kan bli av som planerat dessutom.

2011-06-19 @ 22:36:38
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Michelle Rosenstedt

usch då, tråkigt när sånt händer. Hoppas det slutar väl, lycka till med svärfar. styrekramar

2011-06-20 @ 10:06:44
Postat av: Mamma

Jag är din mamma så jag ringer ändå :) Hälsa Lasse så mycket från oss, Moa är så orolig för honom. Jag hör av mig i kväll Kram till er alla

2011-06-20 @ 14:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0