Läget otäckt oförändrat

Johan är hos sin pappa och jag är hemma med Alice och Mika. Mycket mer maktlös än såhär blir man inte. Några nyheter i vad som händer kan jag tyvärr inte ge, för jag vet faktiskt inte.

Här hemma rullar allting på. Jag har startat ugnen nu för att grädda pitabröden till middagen som vi ska äta när Johan så småningom kommer hem... Alice fick burkmat förut idag och sover sött nu. Mammas älskade prinsessa!

I övrigt har jag inte gjort så mycket... Jobbat idag, kommit hem och tagit över barnet så Johan fick åka iväg igen... Inget speciellt annat. Tänkte egentligen packa till resan idag men eftersom det ännu är osäkert om vi åker så väntar jag. Det går ju rätt fort att göra samma eftermiddag som vi ev åker också, även om jag är en sån där planeringsmänniska som helst packar en månad i förväg.

Renoveringen av hallen som skulle bli färdig idag är rätt så tveksam också... Men det enda krav jag har haft är att vi är klara med alla projekt innan Alice fyller år, så här inte är byggkaos när vi har en massa gäster... Och jag både tror och hoppas att de sista våderna tapet hänger uppe i hallen innan dess :)

Det är ju inte för intet man gifte sig med en målare!

Tackar och vidarebefodrar alla hälsningar till svärfar...
Ha en fin kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Tänker på er och önskar svärfar allt gott och hoppas på ett snart tillfrisknande.Kramar till er alla från mormor o Nisse

2011-06-21 @ 14:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0