Hur ni kan se äldre inlägg...

Jag har haft lite trubbel i paradiset... Jag vet inte hur man får till en "Äldre inlägg"-knapp på förstasidan och ryktet säger att blogg.se inte har den funktionen så om jag vill ha det måste jag koda om totalt eller byta sida. Jag orkar inget av det.

För att komma till äldre inlägg klickar ni på kategori (sist i samtliga inlägg finns en text, exempel: 2011-06-25 @ 18:44:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks () )

och eftersom jag lagt alla som "Allmänt" nu så kommer samtliga inlägg med då... Så ni kommer helt enkelt in på bloggen genom en liten bakdörr där knappen äldre inlägg finns längst ner på sidan! Jag har dessutom ändrat nu så det visas de 25 äldsta inläggen på förstasidan istället för 15.

Idiotförklaring: Klicka på ordet "Allmänt" i slutet av valfritt inlägg och sen scrolla ner till bottnen av sidan som kommer upp - där kan ni söka er tillbaka till äldre inlägg.

Förstår ni inte så säg till...

Anledningen till grymmers mycket mms-bilder nu är för att Halebop är söta och bjuder mig på fria mms hela helgen. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0