En dag på jägers!

Idag tog familjen en liten trip till Jägersro på trav!

Hade jättetrevligt verkligen... Vi spelade lite, Johan fick sig lite öl, Alice tittade på hästar och fiskade fiskedamm på tivolit som var där... Vi käkade lite... Det var en fantastisk dag kort sagt. Spelmässigt gick vi plusminusnoll.

ALICE charmade minsann en gubbe där så han gav henne en hundralapp satsad på en häst i nästkommande lopp... Tyvärr kom hästen bara tvåa annars hade vår dotter vunnit en slant helt oväntat :P Inte för att Alice brydde sig om spel eller trav - hon hade fullt upp att sjunga, äta och leka i vagnen.

Trav alltså. Rätt skönt att åka därifrån efteråt, det där är ett avslutat kapitel i mitt liv. Samtidigt finns en liten dörr i mitt hjärta som öpnnades en aning när jag stod där och sög in atmosfären på travbanan... En liten dörr som stängt inne alla känslor och minnen. Suttit och letat efter gamla vänner nu ikväll därför, utan resultat - så här kommer dagens efterlysning!

Madde, Johanna och Liz!! - Mina gamla travvänner från Östersund!!

Om ni läser detta eller om någon känner dessa tjejer - hör av er!! Jag vill så gärna ha lite kontakt med er alla igen! Veta hur ni har det, vad ni gör idag och så vidare...

Kommentarer
Postat av: Amy

Du får se om du hittar dom på facebook. Där hittar man de mesta/flesta

2011-06-02 @ 21:18:49
URL: http://hannahsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0