Sommaren

Alla vet ju hur lugn och skön sommaren är... eller??

Personligen har jag inte en enda helg utan planer den här sommaren vad jag kan minnas. Veckorna jobbar jag (utom vecka 32 då jag faktiskt har en vecka semester med min dotter) och helgerna är fullspäckade!

Kommande helg är det kristianstaddagarna och Anna kommer ner från Vetlanda och hälsar på... Helgen efter det är det kalas i Trelleborg för Mio som fyller år... Helgen efter det är det bröllop... och så fortsätter det!!

Givetvis kära bekymmer.

Idag ska vi ner på stan, gå på barnloppis (se om vi kan sälja Alice?) och åka lite karusell på tivolit. Mamma Nilla överväger årets första (och enda) lango och om man kanske skulle köpt sig en ny klänning nu när vi ska på bröllop - för den fina jag hade sedan före Alice passar inte alls över mina nya kurvor.

Ibland undrar jag hur detta gick till... Jag som var så liten och smal... Nu är jag bara "och".

Rensade ur garderoben nyligen... Insett och accepterat att kläderna i storlek 32/34 som jag hade när jag var 19 aldrig mer kommer passa.

Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Jag köper Alice så behöver ni inte sälja henne till någon utomstående, hon verkade ju trivas bra i norrland också. Kram till er alla

2011-07-10 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0