ÄNTLIGEN hemma!

Johan erkände att det var han som råkade dra sladden. Till frysen alltså. Så maten blev kass. FY JOHAN! MEN, jag uppskattar att du erkände det, för det hade jag ALDRIG gjort!

Pratat larmkoder med en vän som skaffat hemlarm liknande vårat. Man måste ju komma på en fråga och ett svar som man kan säga om man råkar bränna av larmet av misstag... Och här har man ju världens chans!!

Skaffar vi ny kod i framtiden så ska jag minsann vara JÄTTErolig och tvinga väktaren säga nåt i stil med "Syns min kameltå i de här byxorna?" och jag ska svara "Jajjemänsan, hela vägen upp till äggstockarna, lilla gubben!"

Muahahahahaaaa *ond*

Dagen har spenderats i Köpenhamn med make, dotter och lillasyster. Vi åt på fin restaurang, gick i massa affärer, gick vilse när vi skulle ta en genväg till tågstationen och fick gå flera kilometer runt hela staden... Ja, det var en trevlig dag. Tack för UNDERBART sällskap, ni som var med :)

Bilder tar jag imorrn, för nu har jag inte sovit på läääänge och tänker ta en snabbdusch och sen dyka ner under täcket i MIN säng *saknat*

Åkte ju över 100 mil i regn i natt och sen direkt på shoppingresa till Danmark... Det tär på kärringen.

Kommentarer
Postat av: Joan

Svar: jo men du vet att saker ändras snabbt! Jag kanske kommer hem en runda till K-dagarna ändå. Har en kollega som ev ska köra till Skåne nån av de helgerna, så då kanske jag kan hänga på :)

2011-07-03 @ 08:41:09
URL: http://joanpann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0