Tips till blivande brudar

Fått många frågor ang. strumpebandet jag hade på mitt & Johans bröllop... Och ja, det är ett underbart fint strumpeband som jag är superglad att jag beställde!!

http://mygarter.com heter sidan där jag beställde vårat... Produkten är "something blue" där vi fick välja text och smycke själva. När vi skulle beställa gick det inte att göra det från Sverige, men det kära brides-to-be behöver ni inte oroa er för nu för det fixade jag när det behövdes fixas i höstas så nu finns det rutiner även för paket till vårt avlånga land!


Vårt strumpeband



Vi satte dit våra namn med hjärtan, datumet och sen valde vi spelkorten som smycke just eftersom vi träffades när vi spelade black jack... Strumpebandet kom hem i god tid före bröllopet (man får ange det datumet när man beställer så de kan garantera att man hinner få det) och det levererades i en liten söt låda...

Jag är som sagt helnöjd och kan rekommendera detta till alla er höns som planerar ringmärkning. Finns dessutom i flera storlekar så ni spinkisar behöver inte oroa er för att det ska glida av och ni benstommiga (som mig) behöver inte oroa er för att de inte ska gå upp över knät!

Muy bueno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0