Nilla 25 år

Så är man alltså äldre. Fyllde 25 i år igen, vilket alla verkar ha fattat... Dock insett att min dotter kommer få det svårt med räkningen i skolan i framtiden när jag lär henne att det är 21, 22, 23, 24, 25, 25, 25, 25, 25...

Men när hon passerat 25 förstår hon nog också varför ;)

Blev väckt så fint idag... Vaknade av ljudet från små hjul som närmade sig sovrummet... Alice var alltså satt i sin gåstol. Strax efter henne hördes klor på parketten så där kom Mika... Och sen kom min kära make och sjöng så fint med en frukostbricka och en bok. Gulligaste familjen! Fotade det med mobilen, men den har jag nog lämnat i bilen för jag hittar den inte nu... Ni får se lite andra bilder istället som jag tog med vanliga kameran!


Blev till att baka då det nalkades gäster... Kanelbullar, nötchokladrutor...


...och smörgåstårta såklart!! Mmmm.
Bakade två stora såna och båda gick minsann åt så när som på skambiten (den allra sista) som jag förmodligen smular i mig framför tvn ikväll...


Fick hjälp att slicka ren slickepotten när jag bakade


Nam nam nam...



Det var den dagen. Tack alla Mattissonar med respektiven för blommor och trevligt sällskap! Och tack alla andra som gratulerat mig idag!!

Måste bara tillägga att jag uppskattar min mamma lite extra mycket idag... För 20+ (!) år sedan så födde hon mig... Efter att själv ha fött en liten dotter så inser jag vilken bragd det är! Livet börjar om på nytt... Så därför vill jag gratta min mamma också på "typ" födelsedagen! Jättekram!!

Kommentarer
Postat av: M

Stort grattis på födelsedagen Nilla! Det låter som om du haft en fiiin dag.

2011-02-27 @ 20:16:41
URL: http://marianordstedt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack för de fina orden är så glad att just du är min dotter och jag är så stolt över dig. Tack för att du gav oss Alice så att livet precis som du skrev "börjar om på nytt" Älskar dej!

2011-02-27 @ 20:35:15
Postat av: Eva

Grattis på födelsedagen!!!

mvh Eva

2011-02-27 @ 22:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0