Mobilfria veckan

Jag kommer lägga undan mobilen idag för att sedan inte använda den igen förrän fredag...

Dels för att det nu är tomt på pengar och sms i den och därför ett bra tillfälle att lägga undan den innan jag laddar... Och dels för att jag vill ha en vecka ostörd med min dotter för hon förtjänar min fulla uppmärksamhet!

Så bli inte arga om ni inte får svar på era sms. Behöver ni nå mig så är ju jag en sån där gammeldags person som faktiskt har en hemtelefon som ni gärna får ringa till... Ni som har anledning att nå mig snabbt har numret. Ni andra kan gott skriva här för datorn brukar jag kolla in på kvällen när Alice sover iaf.

Kommentarer
Postat av: mostermoa

jag klarade faktist att lägga bort den över en heel natt :D

2011-02-19 @ 16:58:02
URL: http://blogg.passagen.se/mostermoa
Postat av: Mamma

Jag lär nog ring dig på hemtelefonen minst en gång per dag (ungefär som vanligt alltså) Måste ju hålla lite koll på mina älsklingar där nere i Skåne. KRAM

2011-02-19 @ 21:59:34
Postat av: Jeanette

Ja får se om ja kommer på måndag. Annars får du gärna joina Stina o mig o en bunke mammor på barbacka halv tolv.

2011-02-19 @ 22:24:39
Postat av: Brita

Haha! Då tänker jag terra dig med att skicka en massa sms som du inte kan svara på. Och tystnad är ett medgivande. Alltså vinner jag. ALLTID! =D

2011-02-20 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0