Bilder medan Alice sover...

Tänkte bara snabbt bjussa på lite bilder medan lillskruttan sover...



Hålla handen... eller tassen.

självporträtt
Självporträtt à la bebe! Lekte med telefonen och åstakom detta - blivande fotograf JAVISST! (mycket stolt mamma!)


Fina blommorna som Alice (med familj) fick på alla hjärtans dag... Även vykort från mormor Bettan & Nisse...


Alice och kompisen Mio på öppna förskolan i G.Köpinge... Mio headbangade lite för hårt så han blev sudders tyvärr.


Livet är som bäst när morsan trollar fram majskrokar ur skafferiet... Åh, vilken delikatess minsann!!!



Middagen floppade igår. Men vilket par kan med handen på hjärtat säga att de alltid håller sams? Isåfall tycker jag synd om er för ibland behöver luften rensas. Vad vi bråkade om? Tja, det minns jag inte men jag är hyfsat säker på att jag förlorade eftersom det var jag som inte fick i mig av middagsmaten.

Revanch idag då vi gör vår alla hjärtans dag-middag i repris... Denna gång med hemliga efterrätten som står i ugnen just nu! Jag håller på att baka min favorittårta; kladdkakebotten med hallonmousseöverdrag... Har dock aldrig bakat den själv innan, utan bara frossat den från duvanders och jag lovar er att det är det godaste jag ätit då!! Jag som inte ens gillar tårta! Nej, det är något ni måste prova om ni får chansen - ni som bor i K-town har ju inte ens en ursäkt att låta bli!

Nästa vecka ska jag på studio catwalk för en "specialbehandling"... Spännande :) Fick det av Brita i en LiveIt-box när jag fyllde år i fjol och insåg häromdan att det bara var giltigt till den 25:e... Ringde och fick tid den 24:e, för alla vet ju att det är farligt att vara ute i god tid. Barnvakt fixad minsann! Snälla Eldiz och Gustav ska passa Alice den timmen som jag ska vara NILLA istället för mamma. Amy och Hannah fikadejtar dem så de kommer nog ha trevligt utan mig... Dock är Alice ruskigt mammig nu så vi får väl se om de kommer inrusande på Catwalk med en hysterisk bebis eller om jag hittar en sönderstressad Eldiz raceande på kullerstenarna med en tjutande unge i vagnen.

Oavsett vilket så ska det bli grymmers skönt att komma iväg om så bara för en timme!!

Kommentarer
Postat av: Amy

Det ska nog gå lysande! 4 vuxna och en bebis borde väl kunna klanta sig tillräckligt för att roa en Alice :-D

2011-02-15 @ 21:44:07
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Malin

Tack för tipset Nilla. Ska kolla upp det :) Har en åkpåse här hemma som får gå an så länge, har ju inte kommit till att använda den än dock. Vad har du till Alice?



Hon är Sååå söt döttra din :)

2011-02-19 @ 23:14:21
URL: http://mammalijn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0