BF idag, den 10/8!

BF (beräknad födsel) den 10/8... Känns det igen? Mmmm... Alice. Idag, fast förra året givetvis, skulle jag blivit mamma om läkaren haft rätt. Måste dock ge honom creds för han hade nästan rätt.

Imorgon fyller min lilla älskling ETT år!!

Mammas stolthet och glädje!

Jag vet att jag inte skulle köpa så mycket presenter till henne... Men HALLÅ, jag är ju mammi!! Jag beställde ett barnpiano igår... Får se om det hinner komma. Skickat blir det iaf, så det hänger på posten.

Men schhh, säg inget till tösen.

I min familj har vi dessutom tradition att hela familjen kliver upp och väcker födelsedagsgrisen på morgonen med sång och har lite tårtfrukost... Det ska ju bli kul att se alla masa sig upp i gryningen och sjunga, för min dotter sover minsann inte till framåt 12.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så kul att läsa din blogg =)



Min son fyller också 1år imorgon. Helt sjukt vad tiden gått fort.

Känner igen de där om att köpa många presenter, hehe.

2011-08-10 @ 10:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0