Stockholm. Alice vaknade till, vinkade til...

Stockholm. Alice vaknade till, vinkade till kungen genom tågfönstret, la sig igen och somnade. Lagom avancerat barn att åka tåg med. Stockholm. Hej Brita. Hej alla andra nollåttor. Varför dessa förbannade tunnlar!? Vad har ni att dölja? Det slår lock för mina öron när tåget susar fram under mark. Jag gillar det inte. En annan sak jag ogillar är att jag missade att köpa frukost innan vi åkte. Vi har välling så jag hoppas lillan nöjer sig med det tills vi kommit hem. Annars får vi gå till bistron och shoppa oss en löjligt dyr macka. Vi beräknas komma hem om 7h ungefär, det är sj så jag gissar på 8... Och Alice brukar äta frukost om ca 5,5h. Vi löser det nog på bästa sätt. Hon lär inte svälta.


Kommentarer
Postat av: Mormor Bettan

Blir lite undrande, min älskade unga dam sover du inte någonting på hemresan, då måste du vara helt slut när du väl är hemma igen. Tur att du har Johan som tar över lillan så du får sova några timmar iallafall. Kram, kram från gammelmormor

2011-04-22 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0