"Klassfest" ikväll

Klassåterträff från nian ikväll... Ja, det är ju hela FEM år sen vi gick ut... Eller hur var det nu igen? Inte har jag gått och blitt gammal heller! Max fem år bestämmer vi - vilket jag måste påstå är grymt imponerande eftersom jag hunnit gå både tre år på gymnasiet och sen plugga fem år på universitet/högskola efteråt... Fast som sagt inklämt på FEM år ;)

Och på tal om fem så är det lika många som kommer från min klass. Superfint, klassen... Kul att så många kunde komma. Inte.

Men det spelar föga roll faktiskt. Alla högstadieskolor i länet ska träffas, så vi blir ju förhoppningsvis fler än fem totalt :P Minst sju för både Brita och Ingrid ska också gå. Och med risk för att verka elak så skiter jag blankt i de från min gamla klass som inte kommer - mina gamla vänner kommer och det är ju dem jag vill träffa iaf.

Sen vore det givetvis kul om alla kommit. Svider nog i ögonen på några att jag är en av dem som lyckats allra bäst! Och jag gillar när det svider på andra. Sadist - Javisst!

Nu sitter jag och slöar vid mammas dator. Alice leker på golvet bredvid mig med den snigeln jag köpte.


Spanade ju in den snigeln på regionmuseet i Kristianstad... Men så hittade jag den här på barnens hus för en hundralapp mindre än hemma i stan, så jag slog till direkt! :) Den är ju så underbart fin... Ännu en sak att försöka få plats med i väskan när vi ska åka hem om några dagar.

Ja, hur vi ska få med oss allt hem är för mig ett mysterium! Men vi lyckades ju på uppvägen, så det ska nog gå.

Slutligen - Ett meddelande till Johan:

Vi saknar dig!! Älskade, älskade make och pappa! Ses snart igen... Passa på att sova :P


Kommentarer
Postat av: johan

jag saknar dig med ....sova, det är så tyst så det går knappt :)



ha nu så kul ikväll älskling....puss älskar dig, hälsa Brrrrrrrrrrrita och Ingrid

2011-04-16 @ 08:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0