Dödssyndar

Frosseri

Äter chips.

Det är gott. Vilda Western-chips från OLW - de där som vann mysmatchen sist... Personligen gillade jag pizzachipsen som tävlade, men dessa är också grymt goda.

Godaste chipsen är ändå de proviant med knaprig bacon... Det är lite känslan "är jag död och hamnat i himlen eller äter jag bara proviantchips med baconsmak?" :)

Åh, nu blev jag sugen på såna. Jaja, jag äter några westernchips till och försöker glömma... Men det är som att äta kyckling när man tänker på en blodig stek... Man når liksom inte ända fram.

Och ja, det går att tillägna ett helt blogginlägg till bara chips

Jag har ju precis gjort det.



Kommentarer
Postat av: Amy

Försöker du flörta till dig sponsring från Estrella eller?

2011-04-02 @ 12:32:30
URL: http://hannahsmorsa.se
Postat av: Brita

http://video.se.msn.com/watch/video/tvillingar-pratar-med-varandra/1jjnuh7c3

2011-04-02 @ 14:13:31
Postat av: michelle

dem chipsen har jag helt missat, var köper man dem?

2011-04-05 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0